Gyakori kérdések

GY.I.K.

Általános kérdések

Honnan tudom, hogy a karkötő mérete megfelelő lesz?

Készítettünk egy mérettáblázatot, amit ezen a linken keresztül megtekinthetsz: mérettáblázat

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Szállítási partnerünk a GLS futárszolgálat. Ők végzik a kiszállítást.

Mennyi a szállítási idő?

A csomagok a rendelést követő 1-2 napon belül feladásra kerülnek. A feladást követően a szállítási idő 1-3 munkanap.

Kedves Megrendelő!

Nagyon hálás vagyok, hogy megtiszteltél a bizalmaddal és tőlem szeretnél rendelni.
Januárban egy csodálatos kis lélek költözik hozzánk, ezért a megrendelések több időt, akár heteket is igénybe vehetnek. Természetesen megértem ha nem szeretnél ennyit várni, ezért ha úgy érzed töröld a rendelésed.
Ha úgy döntesz megvárod az ékszered, hálás szívvel, odaadással készítem el neked.
Bárhogy is döntesz, csodaszép napokat és évet kívánok neked!

Szeretettel,
Petra

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség a partnereink által kínált árak függvényében változhat. Jelenlegi szállítási árak:

GLS futárszolgálat: 1990 Ft

Packeta csomagküldő szolgálat: 1200 Ft

(Hetente egyszer, általában pénteken.)

Utánvétes fizetés esetén: +490 Ft kerül felszámításra

15 000 Ft felett a szállítás ingyenes!

Külföldre is szállítotok?

Igyekszünk terjeszkedni, de jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. Iratkozz fel hírlevelünkre, ha elsőként szeretnél értesülni, ha készen állunk terjeszkedni.

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A fizetésnél választhatsz az utánvétes, banki átutalásos, illetve a bankkártyás fizetés közül. Az utánvétes fizetés esetén az utánvét kezelési díj 490 Ft.

A bankkártya adataim biztonságban vannak?

Teljes mértékben, a webáruházunk SSL tanúsítvánnyal rendelkezik. Az adatokat titkosítva kezeljük.

Hiba történt a fizetésnél mit tegyek?

Kérjük írj nekünk egy e-mailt a hello@hani.hu e-mail címre vagy írj nekünk egy üzenetet Facebookon és segítünk.

Influenszer vagyok, van lehetőség együttműködésre?

Természetesen, kérjük írj nekünk egy üzenetet itt: Influenszereknek

Viszonteladóként szeretném árulni a termékeiteket, van rá lehetőség?

Beszéljünk! Írj nekünk egy e-mailt a hello@hania.hu e-mail címre és beszéljük át a részleteket!

Vásárlással kapcsolatos kérdések

Másik terméket szeretnék, van lehetőség cserére?

Amennyiben másik terméket szeretnél szeretnél, küldd vissza 30 napon belül és díjmentesen kicseréljük a kívánt méretűre és színűre. Amennyiben árkülönbség van, a különbözetet természetesen ki kell fizetni.

A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.

Ha terméket szeretnél cserélni, kérünk értesíts minket a hello@hania.hu e-mail címen pontos információkért.

Milyen garancia érvényes a termékekre?

Minden termékünkre 30 napos elállási lehetőséget biztosítunk.

Ha bármilyen okból úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd a terméket, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@hania.hu e-mail címen.

Hogyan tudom törölni a rendelést?

Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és az ok rövid leírásával küldj kérlek üzenet az  címre és töröljük a megrendelést.

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?

Minden megrendelésről küldünk visszaigazoló e-mailt. Ha a levelek között nincsen ilyen üzenet, akkor célszerű a spam illetve a promóciók mappát is ellenőrizni. Előfordulhat, hogy hibás e-mail cím lett megadva vagy a tárhely telítettsége miatt nem érkezik meg az üzenet. Ilyen esetben az ügyfélszolgálattól lehet segítséget kérni (hello@hania.hu), rendelési név alapján tudjuk visszakeresni a megrendelést.

Hogyan értesülök a szállítás várható időpontjáról?

A szállítás időpontjáról a GLS futárszolgálat fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.

Mi a teendő, ha hiányos vagy hibás csomagot kapok?

Abban az esetben, ha megrendelésed hiányos vagy hibás állapotban érkezik meg, kérlek vedd fel kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az  címen és ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre és pótolják vagy újrarendelik a terméket. A termék újbóli legyártásának és kiküldésének költségét cégünk teljes mértékben fedezi.

Hogyan történik a termék visszaküldése és pénzvisszafizetés?

Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele.

Kérjük, hogy jelezd az  címre a pontos hibát, munkatársaink utánanéznek rendszerünkben. Ezt követően kérjük, hogy a hibás terméket küldd vissza a 8233 Balatonszőlős Malomrét u. 5. címre, sima levélként és ne ajánlott küldeményként add fel, továbbá elég csak magát a terméket doboz nélkül visszaküldeni. A termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli minden esetben.

Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően részedre egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatosan.

Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd.

Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (Paylike), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 30 napon belül intézik a kollégák.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Nincsenek termékek a kosárban.