Általános kérdések
Honnan tudom, hogy a karkötő mérete megfelelő lesz?
Készítettünk egy mérettáblázatot, amit ezen a linken keresztül megtekinthetsz: mérettáblázat
Milyen szállítási lehetőségek vannak?
Szállítási partnerünk a GLS s az MPL futárszolgálat. Ők végzik a kiszállítást.
Mennyi a szállítási idő?
A GLS csomagok a rendelést követő 1-2 napon belül feladásra kerülnek. A feladást követően a szállítási idő 1-3 munkanap. Az MPL és a Packeta csomagok hetente egyszer, péntekenként kerülnek feladásra, így megnövekedhet a szállítási idő!
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség a partnereink által kínált árak függvényében változhat. Jelenlegi szállítási árak:
GLS futárszolgálat: 1990 Ft
Magyar posta házhoz szállítás: 1990 Ft
Magyar posta Postapont: 990 Ft
Packeta csomagküldő szolgálat: 1200 Ft
(MPL és Packeta hetente egyszer, általában pénteken.)
Utánvétes fizetés esetén: +490 Ft kerül felszámításra
15 000 Ft felett a szállítás ingyenes!
Külföldre is szállítotok?
Igyekszünk terjeszkedni, de jelenleg csak Magyarországon belül szállítunk. Iratkozz fel hírlevelünkre, ha elsőként szeretnél értesülni, ha készen állunk terjeszkedni.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
A fizetésnél választhatsz az utánvétes, banki átutalásos, illetve a bankkártyás fizetés közül. Az utánvétes fizetés esetén az utánvét kezelési díj 490 Ft.
A bankkártya adataim biztonságban vannak?
Teljes mértékben, a webáruházunk SSL tanúsítvánnyal rendelkezik. Az adatokat titkosítva kezeljük.
Hiba történt a fizetésnél mit tegyek?
Kérjük írj nekünk egy e-mailt a hello@hani.hu e-mail címre vagy írj nekünk egy üzenetet Facebookon és segítünk.
Influenszer vagyok, van lehetőség együttműködésre?
Természetesen, kérjük írj nekünk egy üzenetet itt: Influenszereknek
Viszonteladóként szeretném árulni a termékeiteket, van rá lehetőség?
Beszéljünk! Írj nekünk egy e-mailt a hello@hania.hu e-mail címre és beszéljük át a részleteket!
Vásárlással kapcsolatos kérdések
Másik terméket szeretnék, van lehetőség cserére?
Amennyiben másik terméket szeretnél szeretnél, küldd vissza 30 napon belül és díjmentesen kicseréljük a kívánt méretűre és színűre. Amennyiben árkülönbség van, a különbözetet természetesen ki kell fizetni.
A visszaküldés szállítási díja a vásárlót terheli.
Ha terméket szeretnél cserélni, kérünk értesíts minket a hello@hania.hu e-mail címen pontos információkért.
Milyen garancia érvényes a termékekre?
Minden termékünkre 30 napos elállási lehetőséget biztosítunk.
Ha bármilyen okból úgy döntesz, hogy mégsem szeretnéd a terméket, vedd fel velünk a kapcsolatot a hello@hania.hu e-mail címen.
Hogyan tudom törölni a rendelést?
Megrendelési névvel, rendelési azonosítóval és az ok rövid leírásával küldj kérlek üzenet az hello@hania.hu címre és töröljük a megrendelést.
Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésről?
Minden megrendelésről küldünk visszaigazoló e-mailt. Ha a levelek között nincsen ilyen üzenet, akkor célszerű a spam illetve a promóciók mappát is ellenőrizni. Előfordulhat, hogy hibás e-mail cím lett megadva vagy a tárhely telítettsége miatt nem érkezik meg az üzenet. Ilyen esetben az ügyfélszolgálattól lehet segítséget kérni (hello@hania.hu), rendelési név alapján tudjuk visszakeresni a megrendelést.
Hogyan értesülök a szállítás várható időpontjáról?
A szállítás időpontjáról a GLS futárszolgálat fog értesítést küldeni. Amennyiben bármilyen változás állna be az értesítés megérkezését követően a futárszolgálattal lehet egyeztetni.
Mi a teendő, ha hiányos vagy hibás csomagot kapok?
Abban az esetben, ha megrendelésed hiányos vagy hibás állapotban érkezik meg, kérlek vedd fel kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal az hello@hania.hu címen és ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre és pótolják vagy újrarendelik a terméket. A termék újbóli legyártásának és kiküldésének költségét cégünk teljes mértékben fedezi.
Hogyan történik a termék visszaküldése és pénzvisszafizetés?
Miután a megrendelő a csomagot átvette, cégünk 14 napos pénz-visszafizetési garanciát vállal, ha a termék nem nyerte el a vásárló tetszését vagy ha nincsen megelégedve vele.
Kérjük, hogy jelezd az hello@hania.hu címre a pontos hibát, munkatársaink utánanéznek rendszerünkben. Ezt követően kérjük, hogy a hibás terméket küldd vissza a 8233 Balatonszőlős Malomrét u. 5. címre, sima levélként és ne ajánlott küldeményként add fel, továbbá elég csak magát a terméket doboz nélkül visszaküldeni. A termék visszaküldésének költsége a vevőt terheli minden esetben.
Az általad visszaküldött csomag beérkezését követően részedre egy helyesbítő számlát állítunk ki, mellyel további teendőd nincsen. Ezt követően intézkedünk a pénz visszautalásával kapcsolatosan.
Abban az esetben, ha utánvéttel fizettél a futárnak, kérjük, hogy részünkre küldd el azt a bankszámlaszámot és pontos nevet, amire a visszautalást szeretnéd.
Amennyiben az oldalunkon kártyával fizettél (Paylike), úgy azon a rendszeren keresztül fogjuk visszatéríteni az összeget. A pénzösszeg visszafizetését 30 napon belül intézik a kollégák.